Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να βρω προϊόντα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Τα προϊόντα μας θα βρείτε στον κατάλογο προϊόντων ή με τη χρήση της εύχρηστης λειτουργίας αναζήτησης. Απλά εισάγετε μια λέξη αναζήτησης στο πλαίσιο αναζήτησης που βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία.

Τι είναι το καλάθι αγορών;

Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.

Πού μπορώ να βρω το καλάθι αγορών μου;

Το καλάθι αγορών σας (καλάθι) βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία της γραμμής πλοήγησης σε όλες τις σελίδες της ιστοσελίδας μας, υπό την προϋπόθεση ότι συνδέονται με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Πώς μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στα αγαπημένα μου;

Για τα προϊόντα που θέλετε να προσθέσετε στα αγαπημένα σας, θα βρείτε το εικονίδιο του αγαπημένου σε κάθε προϊόν . Απλά κάντε κλικ σε αυτό το κουμπί για να προσθέσετε το στοιχείο της επιλογής σας.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών;

Αν έχετε ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα μας, τηλεφωνήστε μας στο 6974088565 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο evangelosdex@gmail.com

Γιατί πρέπει να καταχωρήσω το όνομά μου;

Μόλις καταχωρίσετε το όνομά σας, η διεύθυνση αποστολής και τιμολόγησης θα αποθηκευτεί στο προφίλ σας και δεν θα χρειαστεί να ασχοληθείτε με την επανεισαγωγή αυτών των δεδομένων κατά την επαναδιάταξη.
Μπορείτε να αποθηκεύσετε οποιοδήποτε αριθμό διευθύνσεων αποστολής και / ή αποστολής στο προφίλ σας. Επιπλέον, μόνο οι εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν πρόσβαση στο ηλεκτρονικό κατάστημα ανταλλακτικών μας.
Εάν δικαιούστε οποιεσδήποτε εκπτώσεις που συμφωνήθηκαν από τη μονάδα πωλήσεων και μάρκετινγκ, οι τιμές σας για τον πελάτη θα εμφανίζονται μετά τη σύνδεσή σας.